2011. május 8., vasárnap

"Babaágy ágy junior ágy 140x70, komplett ágy set"

"Babaágy ágy junior ágy 140x70, komplett ágy set":
Szia,

Lehet kapni egy szép bölcsőt itt az én lányom, ez egy nagy állam ...
Az ágy egy eget bár itt, amely nem olyan, mint a többi lehet rögzíteni, hogy befästigt közvetlenül az ágy, ahol a plusz 2 kis lyuk lenne a gyártót kell tisztítani Daduchus is tipp, hogy nem a mennyben és a gyermek, így nem kap a fejét. ..
Megvettem az ágy a tartozékokat auser a (matrac) a Toys "R" Us esetében 169,00 € ....
A matrac már a Toys "R" Us vettem, hogy egy márka vámszedők és költsége 79,00 €, majd mossuk le, tekintettel a 60 fokos volt, később megvásárolta, és ezért csak 9 hónapos használatra tökéletes állapotban ...
Sajnos, az én vas Daduchus kaput, és tudtam, hogy a vas dolgokat látható :-(
A Komplettbettset már magával hozza mindazt, ami tartozik a gyermek rugalmas lamella, matrac, bár ég, ég, fészek, és egy 1-db. Ágynemű szett (40x60cm és 100x135cm). Az ágy átalakítható a 70 x 140 cm-es hálófülke és később a junior ágy.

Ha bármilyen kérdése van hívjon ......
Ár: 89 EUR VB
016093043303